Language :

اطلاعات کنفرانس

image

برگزاری چهارمین دوره کنفرانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

  

بدینوسیله به اطلاع می رساند پس از برگزاری موفقیت آمیز سه دوره کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم های هوشمند ، چهارمین دوره این کنفرانس در تاریخ 4 الی 6 دی ماه 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.  

مقالات به هر دو زبان فارسی و انگلیسی پذیرفته می‌شوند.

image

تاریخ شروع دریافت مقاله ها برای کنفرانس چهارم


به اطلاع ميرساند زمان شروع دریافت مقاله‏ ها از روز
 شنبه مورخ 17 شهريور 1397 ميباشد.
کاربران داخلی (شرکت ‏کنند‏گان از ايران) حتماً از طريق پرتال کاربری وبسايت فارسی اقدام به ارسال مقاله نمايند.
برای اطلاع از نحوه آماده ‏سازی و ارسال مقالهها به بخش "راهنمای ارسال مقاله" مراجعه نماييد.

image

مهلت ارسال مقاله تمدید شد


مهلت ارسال مقاله تا پایان 20 مهرماه 1397 تمدید شد. 

با توجه به تعداد زیاد مقالات دریافتی و نیز درخواست‎های مکرر از سوی نویسنده‎های مقاله‎ها مبنی بر داشتن فرصت بیشتر، مهلت ارسال مقاله‎ها تا پایان 20 مهرماه 1397 تمدید شد. بدین ترتیب نویسنده‎ها هفته‎های بیشتری برای ارسال مقاله و نیز شانس بیشتر برای ارایه ایده‎های جدید خود در کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند خواهند داشت. 

برای اطلاع از نحوه آماده‎‏سازی و ارسال مقاله‎ها به بخش "راهنمای ارسال مقاله" مراجعه نماييد.


image

تمدید مهلت ارسال مقاله - تا 4 آبان 1397

مهلت ارسال مقاله تا پایان 4 آبان 1397 تمدید شد. 

با توجه به درخواست‎های مکرر از سوی نویسنده‎های مقاله‎ها مبنی بر داشتن فرصت بیشتر، مهلت ارسال مقاله‎ها تا پایان 4 آبان 1397 تمدید شد. بدین ترتیب نویسنده‎ها فرصت بیشتری برای ارسال مقاله و نیز شانس بیشتر برای ارایه ایده‎های جدید خود در کنفرانس پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند خواهند داشت. 

برای اطلاع از نحوه آماده‎‏سازی و ارسال مقاله‎ها به بخش "راهنمای ارسال مقاله" مراجعه نماييد.


image

اعلام نتایج داوری مقالات + نکاتی درباره ارسال مقالات پذیرفته شده و نمایه شدن آنها

به اطلاع می‎رساند، نتایج داوری مقالات از طریق ایمیل و پرتال کاربری کنفرانس به اطلاع نویسندگان محترم رسانده شد. نویسندگان محترم در بخش مقالات ارسالی خود، ذیل وضعیت مقاله، پذیرش یا عدم پذیرش مقاله را می‎توانند مشاهده کنند. برای مشاهده نظرات داوران نیز روی عنوان مقاله کلیک کرده و به پایین صفحه مراجعه فرمایند. اخبار تکمیلی متعاقباً از طریق وبسایت کنفرانس اطلاع‎رسانی خواهد شد.
 
نکات مهم:

1- مقالاتی که پذیرفته شده‎اند و مطابق نظرات داوران محترم، نیاز به ویرایش دارند، بایستی توسط مولفین تصحیح شده و فایل PDF تصحیح شده مجدداً در پرتال آپلود شود. لازم به ذکر است که مولفین نباید سابمیت جدیدی انجام دهند، بلکه تنها کافی است در بخش مربوط به مقالات ارسالی خود در پرتال، روی عنوان مقاله خود کلیک کرده و در صفحه مشخصات مقاله، فایل جدید مقاله را بارگذاری نمایند.

2- چنانچه در فایل جدید مقاله، تغییراتی در عنوان مقاله، نویسنده‎ها، چکیده و ... انجام شد، حتماً این تغییرات در پرتال و در قسمت مشخصات مقاله ارسالی، اعمال شود.

3- با توجه به اینکه برخی از ارسال کنندگان مقالات، تعداد صفحات اضافی مقاله خود را در بخش مشخصات مقاله اشتباه درج کرده‎اند، لازم است قبل از ثبت نام در کنفرانس، این بخش حتما با دقت بررسی و تصحیح شود. لازم به یادآوری است که تعداد صفحات مجاز برای مقالات فارسی 6 صفحه و برای مقالات انگلیسی 5 صفحه است. مازاد بر این تعداد، جزو صفحات اضافی محسوب می‎شود و در محاسبه هزینه ثبت نام در نظر گرفته می‎شود.

4- نوع ارایه هر مقاله (شفاهی یا پوستر) متعاقباً همراه با برنامه نشست‎ها در وبسایت کنفرانس اطلاع‎رسانی خواهد شد.

5-بخش ثبت‎نام و شرکت در کنفرانس از روز شنبه 3 آذر فعال شده و از داخل پرتال کاربری قابل مشاهد خواهد بود. شرکت‎کنندگان محترم می‎توانند با مراجعه به پرتال کاربری خود، بخش ثبت نام در کنفرانس را انتخاب کرده و با انجام روال مشخص شده، در کنفرانس ثبت نام نمایند. توجه شود که ثبت نام به هنگام تا آخر روز 9 آذر خواهد بود و از آن به بعد تا تاریخ 16 آذر ثبت نام دیر هنگام بوده و هزینه ثبت نام تغییر خواهد یافت. برای اطلاع از هزینه های ثبت نام نیز می توانید به وبسایت کنفرانس و بخش شرکت در کنفرانس مراجعه نمایید. 

6- مقالات پذیرفته شده انگلیسی بعد از ارائه در کنفرانس و بررسی توسط IEEE، در آن پایگاه نمایه خواهند شد.

7- مقالات پذیرفته شده فارسی نیز بعد از ارائه در کنفرانس برای نمایه شدن در پایگاه سیولیکا ارسال خواهند شد.


image

لیست مقالات پذیرفته شده به تفکیک نوع ارایه (شفاهی یا پوستر) + مطالبی در خصوص نمایه شدن و جلسات نشست

ارایه مقالات پذیرفته شده در کنفرانس به دو صورت ارایه شفاهی و پوستر خواهد بود. زمان در نظر گرفته شده برای ارایه شفاهی هر مقاله حداکثر 20 دقیقه است (15 دقیقه برای ارایه و 5 دقیقه برای پرسش و پاسخ). 


مقالات در نظر گرفته شده برای ارایه به صورت شفاهی:


7 - 13 – 18 – 21 – 24 -28 – 30- 32 – 36 – 37 – 39 - 40 – 41 – 42 – 44 – 45 – 46 – 48 – 50- 53 – 56 -58 -59 -62 – 65 – 68 – 70 - 74 – 79 - 81 – 82 – 84 -89 – 92 – 93 – 94 – 99 – 103 – 106 – 113 – 116 – 118 – 120 – 124 – 127 – 128 – 129 -135 -136 – 138 – 143 – 145 – 149 – 152 – 156

مقالات در نظر گرفته شده برای ارایه به صورت پوستر:


8 – 31 – 51 – 72 – 88 – 95 – 102 – 126 – 131 

 

برنامه نشست‎ها و ارایه مقالات کنفرانس روز چهارشنبه 5 دی‎ماه خواهد بود. مقالات برنامه‎ریزی شده برای هر نشست پس از پایان زمان ثبت‎نام شرکت در کنفرانس، به همراه برنامه کامل کنفرانس به اطلاع خواهد رسید.

نمایه شدن مقالات شفاهی و پوستری

توجه شود که از نظر کنفرانس همگی مقالات پذیرفته شده دارای ارزش یکسانی هستند و تقسیم آنها به دو گروه شفاهی و پوستر تنها به دلیل محدودیت‏های زمانی صورت گرفته است. لذا از لحاظ ارسال جهت بررسی مقالات انگلیسی ارایه شده در کنفرانس برای نمایه شدن در پایگاه اطلاعاتی IEEE تفاوتی بین مقالات شفاهی و پوستری وجود ندارد. همینطور در مورد مقالات فارسی ارایه شده در کنفرانس نیز جهت نمایه شدن در پایگاه سیویلیکا تفاوتی بین این دو گروه وجود ندارد.

نکاتی در مورد مقالات پوستری و شفاهی

مقالات پوستری

نویسندگانی که مقالات آنها به صورت ارایه پوستری انتخاب شده‎ است، در وبسایت کنفرانس به بخش ارسال مقاله - راهنمای آماده‌سازی پوستر مراجعه کرده و مطالب آنرا به دقت مطالعه نمایند. الگوی پوسترها نیز از همان بخش قابل دانلود است. ارایه دهنده محترم بایستی طبق برنامه زمانبندی اعلام شده برای نشست‎ها، پوستر را به همراه خود آورده و حدود یک ساعت قبل از شروع نشست پوستری در محل در نظر گرفته شده نصب نمایند. 

مقالات شفاهی

نویسندگانی که مقالات آنها به صورت شفاهی انتخاب شده‌ است، بعد از آماده کردن فایل پاورپوینت ارایه خود، آن را حداکثر تا تاریخ دوشنبه 3 دی ماه 1397 به آدرس ایمیل icspis@aut.ac.ir ارسال نمایند، که به محض دریافت به ایشان اطلاع داده خواهد شد. ارایه دهندگان محترم حتماً دقت نمایند که در عنوان و متن ایمیل ارسالی، شماره مقاله خود و نیز شماره نشست مربوط به آن را ذکر نمایند. این امر به خاطر آن است که قبل از نشست، فایلهای ارایه روی کامپیوترهای سالن کپی شود و بدین ترتیب زمان‎بندی ارایه‎ها بدرستی انجام شده و اتلاف وقت بین ارایه‎ها کمتر شود. البته لازم به ذکر است که ارایه دهندگان حتماً یک کپی از فایل ارایه پاورپوینت را با خود روی فلش مموری یا سی‎دی به همراه داشته باشند و نیم ساعت قبل از شروع نشست در محل حاضر شده از کپی شدن فایل خود روی کامپیوترها توسط مسؤلین نشست‎ها اطمینان یابند.